SISTA JOBBDAGEN

Just nu ligger jag och väntar på att gå och käka middag och sedan jobba mitt allra sista jobbpass här nere.

Allt har gått helt sjukt snabbt verkligen. Det var många som sa att det skulle gå snabbt, men det var svårt att tro när man rädd och osäker satt på planet och det kändes som att 6 veckor var en evighet.
Men imorgon är det dags att börja packa.
Det kommer bli emotionellt och lämna, både glädje över att komma hem och ledsna miner eftersom det är dags att lämna. 
Kan knappt bärga mig när jag tänker på att jag får stå och krama om min mamma om 2 dagar, men känner också en galet jobbig känsla i magen när jag tänker på att jag måste säga hejdå till Manon och Ania som jag kommit så himla nära.

Detta har vart en helt underbar resa, med blandade känslor och dagar fulla med saker att göra. Att åka hit var verkligen en av de bästa besluten jag tagit!!!

/Alicia


Kommentarer:

1 Anonym:

Ni va väll på scheeleskolan i fredags och min fråga är vad låter heter som ni spelade på slutet till erat bildspel

Kommentera här: