En vecka har gått

Hej! 
Nu har vi varit här i en vecka och jag trivs jättebra i Can Picafort.
Idag så började vi jobbet klockan 10 och då ställde vi fram allt och förberedde till kids club. Målarbok, färgpennor osv. Sen så satt vi och målade och spelade spel med barnen. Klockan 13 så fick vi rast. Jag började igen klockan 15 och då var det jag och en annan tjej i vårt team, Ania, som jobbade. Vi är totalt fyra stycken som jobbar egentligen. Jag förberedde först för volleyboll i poolen medans Ania var i kidscluben. Så först gick jag runt och berättade för gästerna att det skulle vara volleyboll ifall de ville vara med. Efter volleybollen så satt vi och målade och spelade med barnen ett tag innan vi körde Olympic games. Vi satt upp olika stationer t.ex som att försöka träffa en boll i basketkorg, dyka efter ringar i poolen, kasta pil m.m. När kidscluben stängde klockan 17 så städade vi ihop allting och pratade lite om vad som händer imorgon. Jag började sedan 20.30 igen med mini disco för barnen där vi körde några danser. Efter det så var det liveuppträdande med en kille som spelade fiol, så vi satt och kollade på det. Andra dagar så har vi olika quiz som vi kör. 
Så kan det se ut en vanlig dag! / Cajsa
 

Kommentera här: