ALICIA - CALA BONA

Hej! Mitt inlägg är lite försenat eftersom att jag slutade för ca 10 minuter sen, men det ska nog funka ändå!


Jag bor alltså i Cala Bona, och jobbar på Apart Hotel Ferrer Isabel. Det är ett jättefint hotell och mitt team är hur bra som helst. Vi är 4 personer i teamet, vilket alltså är jag, två tjejer vid namn Ania & Manon, och vår chef Alex.
Jag delar rum med Manon, vilket är kanon! Hon är helt underbar och vi har alltid helt sjukt roligt tillsammans. Ania är också en superfin och rolig tjej, och vi alla 3 kommer jättebra överens och umgås även efter jobbtid.

Det jag gör här om dagarna varierar från dag till dag. Men miniklubben med alla barn är jag i varje dag, och jag håller även i aktiviteter för dom vuxna, som tillexempel pingis och dutch shuffleboard. 
Varje kväll är det också ett minidisco för barnen, som är helt galet kul!!! 
Lite senare framåt kvällen så är det bingo och sedan någon show eller annan kvällsaktivitet, som tillexempel dansshower, reptilshower, musikquiz eller karaoke. Och under dessa shower/kvällsaktiviteter så minglar jag bara runt med gästerna och håller koll på barnen som är runt scenen.

Idag är det 9 dagar sen jag landade i Mallorca, och tack vare mitt team, mitt fina hotell med bra personal överallt, och speciellt Ania och Manon, så känner jag att även fast jag kan ha hemlängtan och känna att det är jobbigt ibland, så kommer jag definitivt klara detta utan problem! 


Kommentera här: