Hotel Ferrer Janeiro - Anna

Hej hej! 

På morgonen när vi började kl 10 så var jag och Laura på miniclub och ritade med barnen en stund. Vid ungefär 11.30 började jag och Fanny lära oss en ny dans till våran Cocktail Show som vi har på måndagar, och efter det så gick vi och minglade med gästerna tills vi slutade kl 13.00

Vi brukar börja jobba igen kl 14.45 men idag började jag och Fanny kl 16.00 istället för att vi skulle stå och göra mackor till gästerna. Vi fick gå runt 17.15, vilket var skönt eftersom det var bara en kvart efter alla hade gått.

Nu är klockan 18.30 och jag tänkte gå och fixa mig inför kvällens pass som börjar kl 20.00, då vi alltid har minidisco och sedan live show tills kl 23.00.

Den här veckan har jag även provat yoga och stretching, och det var jättekul!

Här har ni några bilder på mig, Fanny och Laura!😃

Kommentera här: