Det går så fort - Linn

Hej, 
 
Nu är vi inne på tredje veckan och jag trivs jätte bra på hotellet och i Can Picafort. Snart har halva tiden varit och det har verkligen gått så fort verkligen! Vi har praktik på BQ Can Picafort hotel och gästerna är mest tyskar. Vi jobbar i animation team och vi är totalt 4 stycken. Jag har mest hand om sporterna och aktiviterna för både barn och vuxna på hotellet medan Cajsa är mera i kids club. 
 
Idag började jag som vanligt klockan 10 med att ställa fram och förbereda kids club. Sen satt vi och ritade med några barn och spelade boll. Sedan gick jag runt poolen och frågade om nån ville vara med på pingis och det var några så vi körde en turnering och det gick jätte bra. Efter det var klockan 13.00 och då slutade vi. Sen började jag igen 15.00 med att gå runt poolen och frågade om de ville vara med på water polo och sen spelade vi det med några barn. Efter det körde vi shaffleboard och sen slutade jag 17.00. Jag börjar igen 20.00 med att ha mini disco och sen kommer det en DJ till hotellet och då är det det disco för alla. Hoppas ni har det bra! // Linn 
 

Kommentera här: