hej

Hejsan! Jag glömde ju blogga i onsdags så jag gör det nu istället!
 
Idag är det egentligen vår lediga dag, men jag bytte ut den så jag är ledig den dagen jag fyller istället! Jag började iallafall som vanligt klockan 10.15 i kids club. Då satt jag bara och målade med barnen och pratade lite med gästerna. 11.30 så gick jag runt poolen och frågade gästerna om de ville vara med på kasta pil som jag skulle hålla i. Efter det så var jag med på aqua gym som Ania, en som också jobbar med oss, höll i. Efter vi hade gjort det, ca runt 12.30 så stängde vi kids club och då tog jag även rast. Jag började igen klockan 15 och då körde vi direkt igång med volleyboll i vattnet. Vi spelade det ett tag och sen bytte vi även till waterpolo. Efter det så gick vi till kidsclub igen och då spelade vi shuffle board. Klockan 17 slutade jag och börjar igen klockan 20.30 med mini disco. Vårat schema ser vädligt lika ut i veckorna, men det är kul för det händer lite olika saker ibland och man får lära sig nytt hela tiden. Imorn går vi in på näst sista veckan och det har verkligen gått såå fort! 
/ Cajsa
 
 
 
 

Kommentera här: