3 veckor kvar - Linn

 
Hej på er! 
Idag är det 3 veckor kvar tills vi flyger hem till Sverige igen, alltså så har halva tiden gått nu. Det har verkligen gått så fort! Idag började jag som vanligt klockan 10 med att ställa ut allt till kids club och efter det så satt Cajsa och jag och gjorde biljetter till kvällens disco som vi för första gången ska ha ute vid poolen. Det kommer en Dj och så ska vi ha tävlingar för gästerna. Jag tror att det kommer bli väldigt uppskattat. När vi var klara med biljetterna så var klockan 12 så då gick Ania och jag runt poolen för att berätta att vi om några minuter ska köra vatten gympa i poolen. Idag var första gången som vi hade vatten gympa och det gick super bra! Efter vi haft det så slutade jag och sen börjar jag igen 17.00 till 22.00. Vi ska öva en timme till den stora showen som är 2,5 vecka och efter så ska jag stå i restaurangen mellan 18.30 till 20.00 och hälsa och prata med gästerna. Vid 20.00 så ska jag gå över till andra sidan av hotellet och ha minidiscot och sen är det disco för alla. Hoppas ni har det bra // Linn 

Kommentera här: